Världens gulligaste 3 åring

 
Den här lilla flickan, Emily James, frågade sin mamma om varför vissa barn inte har något hår och då berättade hon till Emily att vissa barn har cancer och tappar håret. Då besluter sig Emily för att klippa av sitt hår och skänka det till barn som behöver det mer än henne.
Tänk så godhjärtade 3 åringar det faktiskt finns, trodde aldrig att jag skulle se något liknande hända!


Ebba Axelsson    •  

Hörde om henne jag också, alltså så himla fin & snäll!! Man blir rörd när man ser videon!

Angélique    •  

Det är gudomligt gott :)

emma    •  

sv tack

Anonym    •  

Hahaha sötaste! Kram

Petra    •  

Sötaste! Tack dsm,kram

MATILDA    •  

åh vad söt!

Maja | foto, mode, vardag    •  

Gud så söt!

Jenny Alexandersson    •  

Åh, vilken härlig unge!
Haft en bra dag hittills? :)

Natalie Salazar    •  

ja läste om henne på internet så otroligt gullig <3

KassandraPalma    •  

Så himla bra video, så söt hon är!!

Johanna - A dream as a model ♥    •  

så gulligt av henne! :')

Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Rebecca    •  

sv: så har jag sagt flera gånger, försökt och försökt. Men inte funkat.
Visst kan vi göra ett bloglovinbyte. säg till när du följer mig + nummer, så gör jag detsamma :)

Svar: jag börjar följa dig nu! blev nummer 72 :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Tack sötnos!

Mirjam Wallmark    •  

Gud vilken liten ängel!
kramar

Sara    •  

aah , vi har också easyfit här i Jakobstad men går vid Fitness :)

AW - Fotograf    •  

Åh tack, va glad jag blir :)

Sara Karolina    •  

sv; Tack så mycket! Detsamma! :)

Cecilia    •  

Jag tänker ofta att om vuxna såg andra människor genom barns ögon så hade världen vart en finare plats och människor hade varit snällare mot varandra.

fanny    •  

Det här är ju det finaste!

sv: tack men nej jag är helst inte med i sånna tävlingar. Kul att du kikade in på min blogg ändå! du får gärna fortsätta för den är ny och har inte fått så många följare än :) kram

Rebecka    •  

Så gulligt och fint gjort!

Ha en fin söndag ♡

Kram

Tilla Leah    •  

världens finaste unge! åh <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!