Vad har jag gjort idag?

bild på min lilla älskling haha
Kom just hem från stan där jag var ute och körde en stund med Emma och träffade lite folk.
Före det var jag hos william nästan hela dagen eftersom att jag sov där inatt och kollade ett avsnitt av revenge också och sedan åkte jag iväg och tvättade bilen och var då efter det med Emma.
Snart ska jag laga mat åt familjen och äta och sedan börjar jag väl gå och lägga mig :) ha en bra dag folks!


Linnéa    •  

Tack själv, jodå min söndag har varit ganska lugn... varit ute och njutit av solen bara <3

Linnéa    •  

Hihi, fin kärlek där förresten <3

Fröken Grön    •  

låter som en helt okej dag! :)

frida christina    •  

Oj vad mycket du hunnit med!

Maolion    •  

Låter som en bra dag! :)

Maolion    •  

SV: Jo, men jag har haft en jättebra dag :D

PINKPIERCINGS.se    •  

Söt bil :)

KassandraPalma    •  

sv: kudden är ifrån en affär som heter Sängjätten :)

Cookie    •  

vill också ha en mini :c

vill ha en mini cabrole som ska vara svart :D

min dröm bil haha.

Vilma    •  

Åh vad fin bil! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!