Today has been cancelled

Något som verkligen behövs just nu! finns inget som skulle kännas bättre nu än att få sova en stund till!
Är så utmattad just nu och har sjukt överallt när jag vaknade speciellt i magen, har inte lättat så mycket från igår, vet inte vad som är felet?
 
Får se om jag verkligen orkar dra mig upp och gå till skolan, just nu ser det inte så bra ut...
 


Amanda [SPONTAN]    •  

Åh vad jag behöver den där kudden!

Julia T    •  

älskar den där bilden! haha
sv; Ja det är toppenmumsigt :) testa, både gott och enkelt att göra!
Jag vet vad du menar! men den tiden kommer den också =) tills dess: längtar vi! :)

ansepanse    •  

hoppas att det snabbt går över
kramar

mot plus    •  

cool kudde ju :D

Martina    •  

Precis så jag kände imorse!

Vill passa på att tipsa om att jag har en TÄVLING på min blogg nu för alla som gillar snygga naglar. Gå gärna in och kika på http://dearborderline.blogg.se :)

Åsa    •  

Älskar bilden! ;)

Sv: Blev följare nr.47 :)
Kram

amanda    •  

skön text :D

Milina Salihodzic    •  

Söt kudde!

ADARAS    •  

Aw, känner igen mig!!

Viktoria Eriksson    •  

kryaa! fin bild <3 kram

LORISSA LOVEBOMB    •  

stackare, verkar ju hemskt :/

Amanda    •  

Åh det hade man inte sagt nej till!

Hanna    •  

klockren kudde haha!

Sv: ja, visst var det! :)

Jen    •  

Så där säger jag till mig själv varje dag :/

undefined    •  

Haha skön bild!

lilalili    •  

Hoppas du kryat på dig! En sådan skön kudde skulle jag gärna vilja ha!

Tess    •  

Haha, så rolig! :) Kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!