Tammerfors shoppingen

Här är en del av det jag fick hem med mig från ikea och shoppingen i stan! köpte också en hylla jag skulle ha mina små fotoramar på och den fejk får-ullen som jag fotograferat sakerna på! köpte också ett par nya billiga träningstights från stadium! :) Köpte nike skorna som tillfälliga eftersom pappa lovade till mig finare nike skor som jag drömt om hur länge som helst! Skulle också ha köpt nike pro shorts som jag drömt om länge men hittar inga storlekar från någon affär längre :( hittade dock storlek i sverige men det är nog största misstaget jag ångrar då jag inte köpte shortsen när jag hade chansen... aja men får väl vänta och se om de kommer nya!
 
 


JuliaWisniewska    •  

Fin blogg! Allt bra med dig?:)

Ida Husberg    •  

Super snygga skor! :)

JuliaWisniewska    •  

svar: Härligt att höra! Absolut det är bara bra här:)

JuliaWisniewska    •  

svar: Jag har faktiskt bara slappat hemma haha.. du själv?:)

Sanna Widman    •  

Fina saker, supersnygga skor! :)

SVAR:
Tack, din blogg är superfin :)

Linda    •  

fina grejer

KassandraPalma    •  

Riktigt snygga skor !! har prövat sådana, så sköna

Mirjam Wallmark    •  

Vad fina saker du köpt! :) kram

emelie andersson    •  

sv: så lite så :)
åh tack så mycket, vad har du hittat på idag?

JuliaWisniewska    •  

svar: Lät bra det också! Några planer för imorgon dagen?:)

emelie andersson    •  

sv: okej vad mysigt :)
jag har jobbat, ridit och varit ute och ätit jag också :D

emelie andersson    •  

sv: jag jobbar med personer som har något typ av funktionshinder :)

Emelie Andersson    •  

Sv: ja det är ett superjobb, älskar det så mycket! :D

KassandraPalma    •  

sv: rätt bra pris faktiskt !!

Sofia    •  

fina saker! :D

milina.blogg.se    •  

fint!
- eller hur :)

linellas    •  

snyggt med silvriga ljus👌

Emmy    •  

Finfina inköp! Synd att din storlek inte går att finna förresten, jag hatar när det är så :/

sv;
Jaaa, satt på helspänn under hela avsnittet! Längtar verkligen till säsong fem men det är ju så himla långt kvar..!!

Emelie Andersson    •  

Sv: okej vad ska du läsa sen på gymnasiet? :)
Nej det gör jag inte, jag är ju undersköterska + att jag har fast jobb :)

Emelie Andersson    •  

Sv: okej vad roligt :)

emelie andersson    •  

sv: det kan jag verkligen förstå :) jag tyckte att gymnasiet är roligare än högstadiet dock tar det mer tid :)

mot plus    •  

tack snygging!!

ååh ge mig skorna! :D

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Snygga skor ju!

Rebecca    •  

JAG ÄLSKAR SKORNA!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!