Stressad

Är så stressad just nu över nästa år, alltså efter nian.
alla har redan gjort en gemensam ansökan i vår skola och jag är typ enda som inte har gjort det. Jag har inte gjort det för att jag har en sån stor beslutsångest vart jag vill söka. Nästan ingen annan av mina kompisar ska söka till en yrkesutbildning men det är dit jag tror jag helst vill, till frisör, kock eller kanske närvårdare. Alla säger att jag ska söka ändå att det inte spelar någon roll om jag har kompisar där eller inte men det spelar stor roll för mig. Jag kan inte gå till skolan om inte jag har någon att vara med där för jag får stor ångest om jag måste vara ensam med nya, för jag är verkligen riktigt dålig på att skaffa nya kompisar. Jag har ingen aning vad jag vill och jag tror inte gymnasiet skulle passa för mig. Jag kan inte ens tänka på nått annat längre och kan inte sova eftersom har varit stressad av olika saker senaste månaderna. Önskar bara att allt skulle vara över nu.


H A N N A ♥    •  

Usch då, låter inte alls kul med sån stress. :(

Jag som bara går i 7:an har redan "valt" vilket gymnasium jag vill gå på haha, men det har alltid varit självklart för mig.










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!