spanien om 20 dagar

Idag är det exakt 20 dagar tills jag, William och hans familj åker ner till spanien!
är så sjukt taggad så vet inte vad jag ska ta mig till! Jag har aldrig varit till ett varmt land i hela mitt liv, har bara varit senaste åren till Sverige osv. så som man kan förstå så är jag ganska så taggad inför resan!
Det som gör resan så mycket bättre är det att jag och William också råkar ha våran 13 månaders dag då! :) 


Twiggy Lundberg    •  

häftigt! jag har aldrig varit utomlands, haha

Erika    •  

Åh vilken fin blogg du har!

Svar: tack så mycket! och detsamma! (gick tydligen inte att kommentera på din blogg?)
Henrietta Nylund

Mirjam Wallmark    •  

Gud vad härligt, ha en superbra resa! kram ♡

Ida Lindborg ♡    •  

Åh vad roligt!! Ni får ha det såå bra! :D

Michelle    •  

SV: Åh tack! Haha ja börjar tidigt.

emma    •  

låter ju helt underbart :)

Celine    •  

Åh så kul vill också!

Maria    •  

Gud vad härligt!!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!