sommar minnen

saknar sommaren såå mycket! det är så fint.väder idag förutom att det blåser. Ser helt ut som att vara sommar då man kör eller sitter hemma och ser ut ur fönstret! 
saknar värmen och friheten så mycket ååååh


Fröken Grön    •  

Sv: Det var helt galet gott! :D Mums! :D Kramis!

milina.blogg.se    •  

fina bilder!

Angus    •  

Åh härligt, men snart är sommaren här! idag är det riktigt vårvärme

sophiejaneman [FOTOGRAF]    •  

sv: då tycker jag den svarta :)

Alexandra - Lakeyours    •  

Hoppas du får en bra dag!

Linnéa    •  

Underbara bilder, massa minnen som dyker upp <3

V I L M A L A ♔    •  

Åh ser så fint ut, saknar sommaren DDDDD:

mot plus    •  

fiina bilder!

frida christina    •  

Vilka härliga bilder!

Linnéa    •  

Ja, det gör jag med... vill ha sol & värme <3

linda    •  

va mysiga bilder :)

Amanda [SPONTAN]    •  

Riktigt härliga bilder :)

Linda    •  

:)

VERONICA - modeblogg    •  

Åh så underbart! Ser ut som en otroligt härlig dag :) Kramar på dig, din blogg är grym! Ha det bra!

Lollee    •  

Fina bilder!

johanna - A dream as a model    •  

åh fina bilder, saknar med sommaren :D

sv: jo det har du ju rätt i, haha hoppas jag med.. :)

Jojo    •  

Fina bilder!

Linnéa    •  

Hoppas du haft en fin söndag annars så här långt <3
Kramis

Mirjam Wallmark    •  

Åh, jag saknar verkligen sommaren SÅ himla mycket! ♡

kram

lilalili    •  

Riktigt, riktigt härliga bilder...och som jag längtar till sommar nu!

Marlene S.R    •  

åååh sommaaar ♡

linah    •  

åå så härliga bilder:D!!

isabella    •  

Så fina bilder! :)

Anna Pettersson    •  

Åh vilka fina bilder :) ni är så söta tillsammans :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!