skor jag hade glömt bort

Kom på idag att jag beställde i höstas ett par nya svarta nitballerinor från nelly.com! har de beigea från förr och älskar verkligen dom, fastän dom är lite farligt vassa hehe :D men i början var de väldigt styva och fick massa skoskav men senare när dom mjuknade till var de dom bästa ballerinorna ever! så snygga, så billiga! köpte båda för ungefär 10-15€ styck! märket är nly trend som man kanske kan läsa i skobotten!
 


Fell    •  

De var jättesnygga och coola!

Tess    •  

Riktigt snygga! :) Kram

lilalili    •  

Visst var de snygga, men jag skulle nog sparkat hål på mina vrister med dem :)
Ha en riktigt skön helg!

Stephanie    •  

Coola skor :)

Petra    •  

vilka fina skor!
har du gjort idag då?

Petra    •  

ja faktiskt vart typ sugen på att köpa mig ett par egna.
bara varit hemma och slappat.
kram!

Petra    •  

ja faktiskt vart typ sugen på att köpa mig ett par egna.
bara varit hemma och slappat.
kram!

Sanna Svedin    •  

Riktigt snygga skor!

hanna    •  

sjukt snygga skor :D

Maria Linnea    •  

Kul att hitta en bloggerska som är från Finland! :) Superfina skor också, har dom svarta :)

Paulina    •  

Älskar ballerinas! Måste inhandla lite nya till sommaren (:

ida foto. ♛    •  

så himla snygga! har ett par liknande svarta ballerina med nitar/spikar (typ en blandning haha), såååå himla snygga och sköna!

ADARAS Blogazine    •  

Så snygga :D Hade till och med glömt bort att jag har de beiga, måste ta fram dem :P

Mirjam Wallmark    •  

Snygga!
kram

Anita    •  

Sjukt fina :)

AZ    •  

SÅ snygga!! *-*

Cecilia    •  

De skorna är verkligen grymt snygga, fint till ljusa slitna bofriend jeans och en kappa i kameltoner nu i vår :D

Johanna    •  

Åh så snygga!

Om du vill får du gärna vara med i min tävling om en valfri bikini från To Die For http://johannas.vionno.se/tavlingar/vinn-valfri-bikini-fran-to-die-for/#comments Kram

Louise    •  

assnygga! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!