rabattkod till nelly.com

Vita toppen // Svarta toppen
Ända tills måndagen klockan 10 svensk tid får man 30% på nelly.com's egna märke NLY Trend!
För att få den rabatten använd koden NLYTREND när du betalar i kassan!
klicka HÄR för att komma till NLY Trend!


Erica    •  

Alltid nice med rabatter! :)

Fotoblogg av Ida ❊    •  

Bra med rabatt!

Sv: ja, jag med verkligen :D kram

Svar: Ja visst är det!
Henrietta Nylund

anna    •  

snyggt!!

Svar: Ja visst är dom! :)
Henrietta Nylund

Amanda [SPONTAN]    •  

Tack för tipset :)

Svar: Det var så lite så ! :)
Henrietta Nylund

emma.    •  

gött att jag hittade det här inlägget!! klickade hem 2 byxor och en topp :)

Michelle    •  

SV:ah du menar så :)

Angus    •  

Snyggt!!

Svar: ja visst är det :)!
Henrietta Nylund

emelie andersson    •  

sv: ja supergott :)
hoppas du får en fin lördag :)

Flisan    •  

sv: härligt att höra, jora de e bra med mig :D

hanna    •  

riktigt snyggt :D

Svar: Ja visst är dom!:)
Henrietta Nylund

Anita    •  

Snyggt! :D

Svar: Ja visst är dom!
Henrietta Nylund

~ Fatimaswary ♛    •  

Hoppas du får en fin helg, kramar :)

Nathalie Tegelstam    •  

Så snygga linnen, älskar det svarta :) kram

Fotoblogg av Ida ❊    •  

Vilka fina!
Sv: Åh tack hih! det var en superduper rolig födelsedag ja! :'D de blir vad man gör det till hihi kram

kaffehörnan    •  

snygga outfit

LYFTMER    •  

Tack för tipset!

LYFTMER    •  

Tack för tipset!

Michelle    •  

Gillar verkligen den vita outfiten! :)

OLIVIA    •  

Åh bra tips, grymt fina toppar :D

sv: hihi tack :D
kramis♥










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!