PLL

PLL <3
Spencer | via Tumblr
Mmmm
Såg just senaste avsnittet av pretty little liars och vet inte riktigt hur jag känner mej längre haha. Är glad för att de har kommit med nya ''nyheter'' och nu har man mera att förvänta sig till nästa avsnitt och något att fundera på nu tills nästa vecka, om det stämmer vad man fick se eller om det är något som är helt omöjligt eller vem som nu månne är ''A''.
Älskar verkligen PLL föratt ingen annan serie får mig att bli så excited och förväntansfull till nästa avsnitt!


Pernilla    •  

Samma här! Ingen serie får en att känna så som man gör när man tittar på PLL!

Måste säga att du har en väldigt fin blogg! Har du gjort designen själv? :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!