pajbakning och tulpaner

Mina härliga tulpaner William köpte ti mig i torsdags/fredags!
Just nu sitter jag och väntar på att pajerna jag håller på att laga ska bli klara och de ser riktigt goda ut haha!
Vi ska få gäster som ska komma och se på vårat stall eftersom de funderar om dom ska bygga ett liknande :)
Skulle ha farit till gymmet idag också men det blev inte av eftersom jag hade lovat mamma förra veckan att jag skulle baka nått då hennes gäster kommer! men det kommer nog bli riktigt gott ;)

 GLÖM INTE ATT DELTA I VECKANS BLOGG! tävlingen hittar du under detta inlägg.
 


Emma Berglund    •  

Svar; Kul att du gillade inlägget! Detsamma :)

Mirjam Wallmark    •  

Åh vad fina tulpaner! :) kram

Henrik Olsson    •  

Så fina de var! :)

Evangelina    •  

svar: nu följer jag dig på både bloglovin och blogkeen också! :)

JuliaWisniewska    •  

Åh vad fina blommor!
svar: Tyvärr vart det skola för mig:(

Sofia    •  

Tack :D

JuliaWisniewska    •  

svar: Precis.. skolan är inte bra nånstans haha;)

Flisan    •  

sv: najs, idag har jag gymmat och jobbat :)

mot plus    •  

åå fina!!=)

Ha en fin kväll! =)

TIDSTJUVEN    •  

Jag hade också tänkt gå till gymmet ikväll, men det slutade med att jag fastnade framför datorn istället. :P Hehe

emy    •  

sv: men ååh tack vad snäll du är fina du!!
KRAM

emelie andersson    •  

åh så fina! :)

sv: nej men sen blir det lite skillnad för då har man ju fått välja lite kurser och så :)

emelie andersson    •  

sv: ja men det kan jag verkligen förstå :D

bella    •  

fina blommor och gott med paj! :)

KMStyle    •  

- det var fantastiskt!:)

Henrik Olsson    •  

Sv: Jag förstår det :)

Siri    •  

svar: ja det är verkligen svin kul att se resultat!! :D

Bella    •  

Förstår det, det är inte fel! :)

♫♪ sandra    •  

fina :)

Hanna Karlsson    •  

Vad gott med paj!

Flisan    •  

sv: jag jobbar på ett café :)

bella    •  

tack så mycket! :)

Ha en fin dag! (:

Svar: det var så lite så!:) ha en fin dag du med!
Henrietta Nylund

Oliwia    •  

vackra blommor!

Ida Lindborg ♡    •  

Åh fina!

Sv: Tack snälla! tack detsamma :D kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!