några telefonbilder från resan





lite fler bilder från min sverige resa med malin. vi umgicks där med min pojkvän och hans kompis.
En riktigt toppen resa var det enligt mig!


LORISSA LOVEBOMB    •  

DET SER SÅÅÅÅ GOTT UT :D

sv: Ja, jag är så fruktansvärt förbannad alltså... det är så hemskt överhuvudtaget, men att utge sig för att vara sjuk i cancer är ett så stort övertramp så jag inte vet var jag ska ta vägen.

Svar: ja exakt! helt sjuka människor det finns där ute!
Henrietta Nylund

Michelle    •  

Härliga bilder.. åååh starbucks!! :)

Svar: tack, ja visst :)!
Henrietta Nylund

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Åh ser gott ut och trevligt :D

sv: Åh vad kul att du kan det :D Tack!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!