Några saker om mig

9 saker jag tycker om

♥ Mysa

♥ Vara med pojkvännen

♥ Snabbmat

♥ Sova

♥ Serier

♥Laga mat 

♥ Gymma

♥ Värme

♥ Resor

 

8 saker som jag tycker mindre om

♥ Skolan

♥ Då någon väcker mig då jag ska sova

♥ Vara runt för mycket folk

♥ Kaffe

♥ Oärliga personer

♥ För dyra saker

♥ Matrester

♥ Att sova ensam

 

7 saker jag vill göra i framtiden

♥ Ha ett stort fint bröllop

♥ Flytta hemifrån

♥ Ha ett riktigt stort hus

♥ Ha mycket pengar

♥ Få en bra utbildning & jobb

♥ Bli lite småkänd inom nått jag tycker om

♥ Vara glad

 

6 saker jag är rädd för

♥ Att vara ensam

♥ Spindlar & småkryp

♥ Mörker

♥ Skräckfilmer

♥ Trånga platser

♥ Misslyckas

 

5 platser jag tycker om att vara på

♥ I sverige

♥ Nånstans och sola

♥ I min säng

♥ De flesta matställerna

♥ Hos William

 

4 ord som beskriver mig

♥ Envis

♥ Blyg

♥ Kort

♥ Rolig, hehe

 

3 saker jag ser fram emot

♥ Att flytta hemifrån

♥ Sommaren & wknd

♥ Att nångång gå ut skolan

 

2 bra filmer

♥ Now you see me

♥ Mean girls

 

1 bra låt

♥ All of me - John Legend

Tagen från denhär bloggen


Mikaela    •  

Bra inlägg, kram :)

Fröken Grön    •  

Rolig lista att läsa! :)

isabella    •  

Kul att läsa! :D

Flisan    •  

sv: tack så mkt :D
allt bra med dig? :)

Linnéa    •  

Roligt inlägg förresten... jag som är nyfiken av mig <3

Lollee    •  

Sv: Inga problem!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!