kärlek vid första ögonkastet

idag har jag varit en sväng till stan med mamma och william för att shoppa lite och på vägen så svängde vi in och kollade på bilar :) är så kär i alla fina audin och bmwn som fanns där haha! fick med hem från stan en rosa badrock som jag är helt kär i och en vit peplumtopp från ginatricot! For sedan hem och sov en stund och åkte iväg till gymmet och nu är jag hos william och vi ska ta något att äta och säkert se på nått avsnitt revenge! ha det bäst!


hanna    •  

tack det har jag haft, hoppas du också hade det :D

Mirjam Wallmark    •  

Kul med nya saker!
kram

Johanna    •  

Vad kul att kolla bilar, vill också ha en. haha :)

Natalie Salazar    •  

själv har jag köpt mig en liten Toyota Aygo :) och imorgon firar jag att jag haft mitt körkort i 2 veckor haha

LIENE    •  

sv: Eller hur!

Solin    •  

SV: Ja det tycker jag verkligen, den är helt sjukt bra, hela tiden kommer de upp med nya sjuka grejer, så bra! :)

Amanda    •  

Låter som en bra dag!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!