inspiration: sendi skopljak

En av mina största inspirationer som jag hittade på instagram är Sendi Skopljak! hon har en sån himla grym kropp, just en sådan som jag drömmer om! allt är så fint på hela henne! finns inget som är fel på henne, hon är ren perfektion!
 
 
 
 


| josefine arvehall ~ foto |    •  

Åh, triangl bikinisar är så fina:)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

ja hon är riktigt fin :)

JuliaWisniewska    •  

Åh! Tror att jag har hittat en ny följare!
Allt bra idag? kram:)

Johanna    •  

Hon är så himla bra inspirationskälla, älskar hennes instagram!

Flisan    •  

sv: ja hehe :)
haft en bra dag? :)

Veronica    •  

Drömkroppen ja!

| josefine arvehall ~ foto |    •  

Sv: Jamen precis! det är ju samma med de från todiefor..:/

LYFTMER    •  

Åh va fin hon är, bilderna fick mig verkligen att vilja ha sommaren här nu!! :D

MISS REBECCA    •  

här hittar du den http://www.bloglovin.com/blog/11997675/rebecca-mikaelsdotter :)

linah    •  

fin:)

Flisan    •  

sv: vad bra, jora gårdagen var helt okej :)
några planer denna onsdag? :)

Mirjam Wallmark    •  

Följer henne på instagram, hon är en bra "fitnessinspiration"! :) kram

hanna    •  

fin inspiration! :D

Skopljak    •  

Det värmer oerhört att veta att jag ger dig inspiration. Tusen tack fina du för hela inlägget, speciellt de fina orden. Jag är inte perfekt. Men trots det berör dina ord mig. Tack tack tack och jag hoppas att jag kommer fortsätta att inspirera dig ❤️

Jenny Glans    •  

Wow ja verkligen inget fel!

Svar: Nej eller hur, helt felfri på alla sätt och vis :)
Henrietta Nylund

Siri    •  

Riktigt duktig tjej!! X

Elina    •  

Ja hon är verkligen supersnygg!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!