inspiration: kläder

Lite inspiration av kläder som jag hittade på weheartit! ååh vill ha allt, såå fint!


Mathilda Klasson ♥    •  

sv: Dom var supersköna! :D Hittade en lila också men den fanns inte kvar i medium :/
tack detsamma!
kram

Mathilda Klasson ♥    •  

sv: Jag köpte dom för 100 kr på stadium outlet här i västervik. Men det finns nog billiga på deras sida också! :)

Michelle    •  

SV: åh sån lyx ju! Bor du i finland eller var bor du? Jag bor i skåne så de är hyfsat varmt här!

Ida Lindborg ♡    •  

Åh fint!!

Amanda [SPONTAN]    •  

Så snygga grejer :)

Flisan    •  

Sv: hehe okej, jora de e helt okej med mig :)

Michelle    •  

SV: ah haha de ända jag vet om Finland är typ helsingfors och Åland vet inte ens om de är finland haha?

MISS REBECCA    •  

snyggt :)

♫♪ sandra    •  

nice!

Svar: Ja eller hur !:)
Henrietta Nylund

Johanna    •  

Fint!

LYFTMER    •  

Härlig inspo! så fint :D

Evangelina    •  

Åå, såå snyggt!

V I L M A L A ♔    •  

ÅHH klänningen i mitten till vänster GAHH så fin! kram på dig <3

Celine    •  

- Vad kul att du tycker det! :D

Anonym    •  

SV: jasså varför gillar du Sverige med då?

emelie andersson    •  

åh vad fina kläder :)

Celine    •  

- Åh är det? Hoppas du har det grymt då! :D

emelie andersson    •  

sv: naw tack, vad glad jag blir :) du är också otroligt fin ska du veta!
ja jag med, superfint! :)

Michelle    •  

SV: Fattar inte riktigt vad du menar haha?

Mirjam Wallmark    •  

Fint inspo! ♡ kram

Svar: tack så mycket fina du!:)
Henrietta Nylund

Anita    •  

Fint :)

Svar: tack så mycket!:)
Henrietta Nylund

Olivia Magnusson    •  

Åh va fint!

sv: det var den :D
kramis♥

Svar: Åh tack så mycket fina du!
Henrietta Nylund

Flisan    •  

sv: tack detsamma :)
allt bra med dig? :)

Kajsa    •  

så mycket snyggt !










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!