hus inspiration

alla bilder lånade från @roominterior på instagram.
ungefär i den här stilen vill jag att mitt framtida hus ska se ut. ljusa färger och modernt och ganksa simpelt. tycker att det är så fint när det bara är simpelt och inte överdrivet och en massa färger och mönster osv. skulle ju vara värsta drömmen om man ännu till skulle bo någonstans i England eller USA :D men man får ju drömma!


Angelica    •  

Wow, superfint!

Johanna    •  

Fin blogg :)

Viktoria Eriksson    •  

jättefin inspo! <3kram

V I L M A L A ♔    •  

Badkaret omg, vill också bo utomlands xD kram <3

LORISSA LOVEBOMB    •  

sv: Hehe, tycker du? Det är lika mycket som jag har varje vecka... innan jul hade jag ännu lite till, så för mig är det där en ganska lugn vecka, haha ^^ Men jag är ju lärare, vi jobbar väldigt mycket.

Tess    •  

Otroligt fint! :) Kram

Julia    •  

Fint!! Ljusa hem är de bästa enligt mig, då kan man inreda med färg istället :) kram

Amanda [SPONTAN]    •  

Åh så fint :)

mot plus    •  

så fint!!

ha en fin dag! =)

Johanna    •  

Nu blev jag ännu mer sugen på att göra om mitt rum!!!! :D

ansepanse    •  

superfint :) och drömma, det ska man :)
vad roligt att du hittade mig :) jag är född och uppvuxen i Sverige men mina föräldrar är från Finland, så jag är helfinska, jag var finsk medborgare tills jag var 11 år
kram

Julia T    •  

åhh, vilken inspo! längtar verkligen tills det är dags att köpa hus :) men det får nog vänta några år!

sv, Ja verkligen, älskar att träna så det är bäst att passa på när man har tid :D
tack så mycket fina du!

Ida    •  

Åh, detta var hur fint som helst!!

aina [fotoblogg]    •  

Gud vad fint!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Riktigt härlig inspo!

sv: Jag ska till Egypten.

Angelica    •  

Gud vad fin inspo! Vill bara göra om hela huset nu! :)

Emma Berglund    •  

Svar; Å tack så mycket fina du! :)

lilalili    •  

vilka härliga bilder, de ger verkligen en massa inspiration! :)

Alice och Rebecka    •  

Snyggt!

Mikxki    •  

Gud så härliga bilder!! :)

MartinaOlsson    •  

hej! allt bra? :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

sv: Åh men se där, då kommer ju du iväg du också snart.

Sohejla    •  

Rena drömmen! :)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så fint :)

H A N N A ♥    •  

Dröm fint

♫♪ sandra    •  

fint!

SARA    •  

Åh så fin inspo :)

Julia Müller-Sandvik    •  

Jag älskar färger och galna mönster och missmatchning ;) Du skulle inte må bra hemma hos mig! Överdrivet färgglatt överallt!

B E A T R I C E J O H A N S S O N    •  

Superfin inspo:)

sv: aa:) Kramisar♥

Kajsa    •  

så fint. Älskar att ha ljus inredning ! :)

Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡    •  

Så. Snyggt. Det är farligt med inredningsinspo, iallafall för plånboken.. (:

amanda    •  

gillar bilderna!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!