Homeless lottery winner

 
sååå gulligt vet inte riktigt vad jag skulle göra om jag skulle vara han som är hemlös. så godhjärtade personer det finns i denna värld ännu :) då man ser på sånt här så får man ett litet hopp om mänskligheten ännu!


Flisan    •  

Sv: jadå :)
Några måndagsplaner? :)

lilalili    •  

Världen kanske är vacker trots allt )

aina [fotoblogg]    •  

Åh vad fint gjort!

Pauline    •  

vad härligt!!

Anonym    •  

Fin blogg! Kolla gärna in min bloppis! :)

Louise    •  

Så fint. <3

Alina    •  

underbart! =)

Martina    •  

Det är saker som dessa som ger en hopp om mänskligheten! :)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så fint gjort. Ha en bra dag :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!