hemkommen

Förra gången jag var på gymmet så lånade jag en gästnyckel eftersom att jag glömde min egna hemma, och nu glömde jag min egna hemma idag igen! så testade öppna dörren med gästnyckeln men det gick ju såklart inte då så fick vänta på att mamma skulle komma med min egna nyckel hemifrån i typ 20 minuter. Men nu har jag just kommit hem och ska hoppa i duschen och äta nått smått och sedan gå och börja lägga mig. Känner mig faktiskt lite sjuk också för tillfälle och mår lite dåligt så får se om det går bort senare! 


Ida Lindborg ♡    •  

Härligt :D

Karin Lygnersjö    •  

Var försiktig, inte bra att träna om man känner sig krasslig ju :/

MATILDA    •  

gillar din shaker =)

Julia    •  

Bra jobbat!

sv: ja precis, fint med ljusa hem :)

Sara    •  

Villket Gym går du till ? :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!