happy monday

idag hittils har det varit en mycket bättre dag än jag hade förväntat mig! just nu är jag hos pojkvännen och kollar revenge. senare ska jag fara på gym och träna mage och rygg. 
men nu ska jag se på revenge så skriver kanske senare!



Milina Salihodzic    •  

Härligt :)

frida christina    •  

Fin tjej!

G I N A ~    •  

Hoppas träningen går bra :D

Jojo    •  

Kul!

Alina    •  

Fin du är :)

Amanda    •  

Fina du!

H A N N A ♥    •  

Härligt :D

frida christina    •  

Hur ofta tränar du?

aina [fotoblogg]    •  

Åh vad fin du är!

KassandraPalma    •  

sv: jaha, åh synd !!

fin du är (:

Linnéa    •  

Gillar verkligen bilden <3

Ida Lindborg ♡    •  

Härligt med träning! :)

V I L M A L A ♔    •  

Hoppas gymmet gick bra! kram ♥

hanna    •  

kul med träning hoppas det går bra :)

Agnes Bjurek    •  

Sjukt fin bild! :D

Linnéa    •  

Ingen orsak :p
Ha en fortsatt fin kväll <3
Kramis

Linnéa    •  

Rekommenderar du revenge förresten? Aldrig sett serien :p

Fröken Grön    •  

Ååh så härligt att få åka och träna lite! :D

KassandraPalma    •  

Revenge är en serie jag har försökt att se på men den lockar inte mitt intresse så bra hehe

linah    •  

du är fin
o älskar ditt håår!:D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!