goodnight

ska ta natten nu! imorgon har jag ganska fullt schema. ska tala med kuratorn vidare om val över skolor och sedan ska jag tala vidare och kanske söka till skolor med studiehandledaren! ska också hålla en eller två presentationer och hinna gå till gymmet och kanske till optikern. Resten av dagen ska jag spendera med pojkvännen! gonatt!




Julia    •  

Hoppas du haft en bra helg! kram :)

frida christina    •  

Oj vad mycket du har att göra idag!

Linnéa    •  

Haha, älskar bilden... kände så när jag la mig igårkväll <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!