friendly reminder

låt inte din lycka bero på personer som inte gör något för dig eller inte alls behöver dig för att vara lycklig! 



lilalili    •  

Jag ska verkligen försöka minnas detta! Det ä ju så himla viktigt! Ha en bra tisdag!

hanna    •  

sånt händer alla hehe :)
hoppas du får en bra tisdag, nå speciella planer? :)

frida christina    •  

Vilket bra citat!

jos    •  

sant!

Michelle    •  

Bra citat! :)

sv: Tack söta du! :)

Alina    •  

bra citat!

ha en fin tisdag! =)

Linnéa    •  

Sååå bra text <3

Lotta    •  

Sv: Tack så jättemycket:) och bra skrivet, sånt borde man tänka på oftare faktiskt… finns många som trycker ner en. KRAM

Linda    •  

bra inlägg

Angelica    •  

Så sant som det är sagt!! :)

Linnéa    •  

Hoppas att du får en fortsatt fin kväll <3

Ida Lindborg ♡    •  

Såååå sant!! Tack!! :'D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!