Favoritparfymer

| Cherry in the air | Pink Bouquet | Pink Friday | Moonlight Dream | Forever Pink |
Här är en bild på mina egna favoriter som jag äger! Jag tänkte visa det eftersom någon frågade vilken parfym jag använder :) Jag använder oftast victoria's secret bodymists till skolan och sånt men ibland Pink Friday. Min absoluta favorit body mist är Forever Pink! Favoritparfymen är nog svårt att välja mellan Escadan och Moschinon!
Har annars väldigt svårt att använda parfymer och bodymists, jag varierar ofta så inte de ska ta slut haha!
Men iallafall, här är mina parfymer som jag tycker luktar godast av de jag äger! :)


Angus    •  

Sv: hihi visst är hon söt!

KassandraPalma    •  

sv: haha nää precis :)

den mittersta parfymen liknar Nicki Minaj sååå mycket, den luktar riktigt gott!

Åsa    •  

Underbara parfymer!

Johanna - A dream as a model ♥    •  

Åh jag vill ha den Cherry in the air :)

Hanna Victoria Sahlqvist    •  

Åh alla de där är underbara!

Sera    •  

ÅHH, alla dem luktar helt ljuvligt!!

Julia    •  

Hej! Fin blogg :)
Kolla gärna in min nystartade och säg vad du tycker.
Kram

KassandraPalma    •  

sv: ja precis!! haha :)

Liza    •  

Älskar verkligen alla VS parfymerna asså! <3

Svar: Jag med! är riktigt beroende av dom! alla luktar så gudomligt och är så fina!
Henrietta Nylund

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Jag verkligen älskar Cherry in the air.

Svar: Jag med! :) luktar så somrigt och gott!
Henrietta Nylund

lilalili    •  

Härliga dofter allihop!
Ha en skön onsdag!

Svar: Ja visst är de! hoppas du också hade en skön onsdag!
Henrietta Nylund

Chaterine    •  

Åh Nicki Minaj parfymen! Vill ha den men har redan för många andra haha!

Anonym    •  

Älskar cherry in the air!! <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!