ett år med min andra halva



haha bjuder på dessa inte så seriösa och inte så nya bilder! har inte riktigt några bilder som är seriösa på oss haha! men iallafall så har vi nu varit ihop ett år och det känns såå mycket längre men ändå så mycket kortare? verkligen min andra halva och enda personen jag litar på och kan tala om allt mellan himmel och jord med utan att jag blir dömd för nått :) det finaste jag har och älskar inget mer än vad jag älskar honom! puss på dig älskling! ♥


KassandraPalma    •  

Åh så fina ni är tillsammans!! Grattis till er :) Hoppas det blev fler år

KassandraPalma    •  

Får jag fråga hur ni träffades ? hehe alltid kul och veta hur ett ögonblick blev en evighet :)

Pauline    •  

härligt! grattis till er :)

Malin Bengtsson    •  

Åh grattis! :D

Anita    •  

Grattis :D

Svar: tack så mycket!
Henrietta Nylund

aina [fotoblogg]    •  

Gud vad söta ni är tillsammans! grattis grattis :D

amanda    •  

sv: tack så mycket :D

fina bilder!

lilalili    •  

Grattis, så jättefina ni är <3

Svar: tack så mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

maya lundberg    •  

Så fin blogg du har, har följ dig himla länge nu :D Undrar hur länge du har bloggat och om du kanske skulle vilja följas via bloglovin? Kram:)

Svar: ååh tack så mycket, och detsamma! vad roligt :) jag har bloggat lite on och off på denna blogg sen 2009! och ja det kan vi gärna! :)
Henrietta Nylund

Thea i twee    •  

jätte söta! Blev änna lite avis nu, haha ;)
Lust att göra ett bloglovin byte? :)

Mirjam Wallmark    •  

Grattis! ♡

kram

Svar: tack så mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

PETRA ♥    •  

Stort grattis! :)

Svar: tack så jätte mycket! :)
Henrietta Nylund

Patricia Karlsson    •  

Grattis till er, vad fina ni är tsm! :D

Mikxki    •  

Sötnosar! Grattis :)

Celine    •  

Vad söta ni är!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!