Before i die

Gjorde snabbt ihop ett litet collage på vad jag vill göra före jag dör! finns så mycket mer jag skulle vilja göra eller åstadkomma men gjorde bara en med några bilder! kommer nog säkert flera liknande inlägg i framtiden eftersom att det finns så mycket småa och stora saker jag vill göra i livet!
 


BYcajsaB    •  

Fin blogg du har!

Alice och Rebecka    •  

en walk in closet skulle ju inte vara helt fel..haha

Svar: ja eller hur :D har drömt om en sån såå länge!
Henrietta Nylund

Ida Lindborg ♡    •  

Sv; varsågod finis :)

MADDISENJ.SE    •  

Härliga saker!

Svar: ja eller hur!:(
Henrietta Nylund

lilalili    •  

ooohhh hjälp vad många saker man vill få gjorda. Så spännande tanke!

Svar: ja eller hur! :) finns så mycket som jag skulle vilja göra men allt kan man inte eller vågar inte haha :D
Henrietta Nylund

Flisan    •  

sv: javisst e hon :D

Svar: ja verkligen!:)
Henrietta Nylund

VERONICA - modeblogg    •  

Så inspirerande verkligen, älskar dessa bilden och du har veckligen plockat fram de bästa! :) Inspo-bomb! Kramkram

Lollee    •  

Ha en bra fredag!

julia    •  

vill också :)

evelina sigetty    •  

FIn blogg :) ska själv till afrika och jobba som volontär i höst i 6 veckor :)

Svar: tack så mycket! ååh vad spännande! vill också göra det! skulle vara en sån himla upplevelse!
Henrietta Nylund

Sera    •  

Vill göra samma!! känner just nu iaf att jag är nära fit and healthy och att jag har äkta bästa vän så lite närmare målet är jag iaf :D

emelie andersson    •  

riktigt bra bilder :) håller med om de flesta!

sv: tack så mycket finis :)

Madeleine Blom - Swedish/Thai girl ♥    •  

- Tack så mycket! :)

Milina Salihodzic    •  

Bra mål :)

Svar: tack!:)
Henrietta Nylund

Chaterine    •  

Haha nä men de är knappt så jag hinner använda någon parfym alls just nu ;p

Felicia    •  

Jadu, kan nog checka av något där iaf!

puss

Svar: vad kul! :)
Henrietta Nylund

V I L M A L A ♔    •  

Omg have a walk in closet <3 kam ^^

Svar: haha ja värsta drömmen ju!
Henrietta Nylund

Linnea    •  

Älskar din blogg, helt klart en ny läsare här ;)

Svar: åh tack så mycket! hoppas du stannar :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!