because i'm happy

Kom just hem från stan med william men vi ska bara tanka och äta lite och sedan ska vi ut igen med Emma och Sara och köra :) idag har varit en riktigt lätt och bra dag och jag har varit väldigt glad idag och varit runt på stan och kollat på saker och fick med mig hem tröjan på bilden ovanför från ginatricot som jag har kollat på på nätet. äntligen blev den min för endast 10€! skulle ha velat ha en vit men den svarta passar lika bra! har även lagt undan 2 tröjor och en rosa badrock som jag ska se på med mamma imorgon! ha det så bra, puss!


amanda    •  

fin!

Amal    •  

Har en sån tröja och älskar den! Denna. Passa nästan till allt :))










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!