trög morgon

bild från båten påväg till sverige
har ingen lust alls att stiga upp idag skulle bara vilja ligga hemma i min säng och sova och se på serier. Men har nog inte så många andra val än att dra mej till skolan eftersom att jag har 2 presentationer att göra. Får se om jag känner mig frisk nog att gå till gymmet idag, var så länge sen sist nu så!
 


emelie andersson    •  

så fin du är :)

sv: ja det går otroligt fort, kan inte fatta att jag också ska bli hela 20 år ;) tiden går för snabbt, jag hinner inte med ;)

Sarah Persson    •  

Vilka fina byxor!!!!! :D

MATILDA    •  

fin!

Johanna - A dream as a model ♥    •  

jobbigt att vara trött :/

sv: Åh vad kul :D ja de två smakerna är riktigt goda! :D

Sarah Persson    •  

Vars kommer de ifrån? :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!