Yesterdays outfit

Invigde mina leopardskor igår och de var alldeles underbara!
Hela outfiten är väl ganska så simpel och leopard skorna piffar ju upp det hela! Dessa byxor är även ett av mina favoritpar! Tycker det är riktigt snyggt med hål i jeans/ slitna jeans!
Jag skulle egentligen ha publicerat detta inlägg igår kväll men somnade vääldigt tidigt eftersom jag hade ett långt jobbpass och för lite sömn de senaste två dagarna!
Vad tycker ni om outfiten?


Elin    •  

Fin!

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Tack så mycket!!
Åh vad bra då!!

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Tack så mycket!!
Åh vad bra då!!

milina.blogg.se    •  

snyggt! :D

MATILDA    •  

super snyggt =)

V I L M A L A ♔    •  

Snyggo!! Överfin c:

Svar: Åh tack så mycket !! :))
Henrietta Nylund

Jessica    •  

Snygga jeans :)

VERONICA - modeblogg    •  

Sååå läcker outfit tjejen! :) Ha en underbart fin kväll! :) Kramar!

Rebecka    •  

Snyggt! Jag älskar skorna :)

Svar:
Heller hur!?

Kram

Sanna    •  

Gud vilka snygga skor!! Vart är de ifrån? :)

Svar: visst är dom! De är från Koo kenkä i Finland :)
Henrietta Nylund

Emilia    •  

Super snyggt :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snyggt

jessy    •  

Va fina skor! :D

Erika Grape (simsamlaren)    •  

Snygga jeans! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!