Värsta natten i mitt liv

Har precis kommit hem från läkaren för ett intyg att jag inte kan sommarjobba idag.

Inatt var den värsta natten i hela mitt liv. Jag vaknade lite efter 5 på morgonen och hade världens hemskaste magknip eller vad man ska kalla det i övre delen av magen. Spydde blod två gånger. Den smärtan jag upplevde slår alla smärtor jag någonsin haft.
Idag är jag väldigt svag och trött och nära på att spy igen när som helst så jag kommer bara ligga och vila eller sova tills jag mår bättre igen.
Jag vågar inte ens äta något för tillfället då jag är så rädd att sedan spy upp det igen. 
Gud vilken hemsk natt och början på dagen.




Catrine    •  

tänker på dig vännen, låter hemskt, vi får tänka att det blir bättre<3

Svar: Tack så mycket! <3
Henrietta Nylund

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack! Jag är verkligen jättenöjd med mina nya solglasögon:) och visst är dom tunna men samtidigt har jag hört att dom ska tåla det mesta så jag hoppas verkligen inte att jag har sönder dom direkt. haha! :P

jonna    •  

usch.. krya på dig!

☆Joanna☆    •  

oj låter inte alls bra! :/
du får krya på dig :)

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Åh gud så hemskt! Krya på dig nu!

Anonym    •  

Krya på dig! <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!