Varmare outfits

 
Untitled #23

 
Har gjort två outfits som blev lite inspirerade av att denna sommar inte har varit så somrig hittils utan bara kall... Har bara kunnat gå med shorts första veckan av sommarlovet och ända sen dess så har jag gått med långbyxor och jacka ut! 
Dessa outfits passar ju bäst till hösten och våren men till och med nu dom blåsigaste och kallaste dagarna skulle man kunna ha på sig någon av dom! 


Anonym    •  

Så fina! Gillar den ljusa jackan!

Maja!    •  

Jätte snygga :D

VERONICA - modeblogg    •  

Så läckra outift! Så fina! :) Ha en underbart fin fredag, och hoppas du får mycket att le åt. Kramar!

Miranda    •  

Åh så snygga, gillar den till höger mer :D

Julia ;DD    •  

Härliga outfits:D♥

Boel    •  

Åh så snyggt :D

Sv: Ja det förstår jag hihi^^

Josephine    •  

Så fina!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!