Trött efter en tung jobbdag


Gammal bild
Fick superbråttom i morse när jag skulle och jobba och startade lite för sent hemifrån så jag hann just och just till jobbet i tid, vilket resulterade till att det inte blev något morgoninlägg som planerat!
Just nu är jag nyvaken av några timmars sömn efter ett lite jobbigt jobbpass efter mig och nu ska vi börja äta nått med William och se på desperate housewives! 
Jag lovade ju bilder från vad jag hade shoppat också igår i Helsingfors så de kommer kanske ikväll :)
 


hjjonsson.blogg.se    •  

Söt!

Anonym    •  

sv: tack jag älskar såna linnen:D

Kajsa    •  

Fin du är! :)

Josephine    •  

Sv; Hihi, tusen tack sötis! :D

Isabelle    •  

Sv: Tack! Caslon CP heter den, laddade ner den från dafont!

Anonym    •  

Superfint hår!

Anonym    •  

Superfint hår!

Loviza    •  

hej har en tävling på gång skulle va kul om du ville vara med , va har du att förlora liksom? kram och ha en bra dag :)

Erica    •  

Skönt att få sova lite när man jobbat och kommer hem jättetrött. :-)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

älskar mobilskalet

☆Z I N J A☆    •  

fin!

milina.blogg.se    •  

ska bli kul att se!

Catrine    •  

låter mys tycker ja :D

Viktoria Eriksson    •  

fin du är :)

Crazie -    •  

Super fin, älskar nyansen på ditt hår!

Svar: ååh tack så mycket! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!