Torsdag matdag

Delade först på en kotzone vid kotipizza med William och for till sweet vaasa efter det på en liten efterrätt!
Fick sedan en riktigt äcklig huvudvärk så vi for hem till William och tog värkmedicin och vilade lite. 
Efter det frågade hans mamma ifall vi ville komma på pizza till Dallas med dom och då gjorde vi det, haha! Så det blev en och en halv pizza för mig idag och nu ligger jag och dör av matkoma!
Ikväll har vi inga direkta planer men det lutar nog mot att bara ligga hemma med matkoma, haha!




Sofia    •  

gud vad gott :D

milina.blogg.se    •  

men mums :D

Anita    •  

Smarrigt !!

Elin    •  

Vist är det!

Allt bra?

Isabelle    •  

Det där högst upp (kotzone?) såg sjukt gott ut, aldrig sett det förut faktiskt haha!

Svar: Tror det bara finns på Kotipizzor som jag inte tror finns i sverige, kotipizza är de bästa pizzorna som finns!
Henrietta Nylund

Ida    •  

~Den 28 juni börjar min militära utbildning, följ den på min blogg! Men du får även läsa om tiden nu efter bilolyckan, LKG och andra saker! nattstad.se/idahtt ~

Johanna Svensson ❤    •  

Mums ser gott ut :D

♫♪ sandra    •  

gott!

☆Z I N J A☆    •  

åh vad gott!

Catrine    •  

va gott, mums :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!