Tidig midsommarshopping

Ginatricot 10€ / 100kr
Ginatricot ca. 7-8€ / 70-80kr
Köpte denna eftersom den var så söt med min bokstav på, haha! ca. 3€/30kr från Ginatricot
Vero moda ca. 8€ / 80 kr
Min nya favorit! 10 € / 100 kr från Ginatricot
Ginatricot 2,50 € / 25kr
 
Vääldigt olika kvalité på alla bilder men det var lite svårt att fota dom!
Blev lite spontanshopping med mamma och William idag! Hade inte alls planerat detta så vi hann bara till två affärer innan allt stängde, men hittade ju ändå en hel del! 
 
Imorgon har vi dock planer att åka jag och William till Helsingfors för shopping i lite större affärer och utbud! Men det ska diskuteras ännu med pengar och tågbiljetter och sånt, men jag hoppas verkligen vi åker och shoppar på midsommarrean i storstaden!


Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

Vilken fin ring!

svar: Åh tack ^^

Double Up - Malin & Lina    •  

SV: kul att det uppskattades! :D
snygga saker

Prietha    •  

Vilken fin ring! Ha en bra kväll :D ♥

Isabelle    •  

Snygga!

Anna    •  

Det var riktigt gott :)

Annster    •  

Det var riktigt gott :)

molly    •  

SV: Ja gör det! FÄRG's produkter är väldigt bra. Dom har väldigt bra pigmenterade ögonskuggor, som kan användas till ALLT! Alltså shading, highlight, eyeliner, ögonbryn osv! Väldigt bra märke alltså! :)

Elin    •  

vilka fina köp!:)

Emma Broberg    •  

gud vad mkt fint :D :D

SARA EMILIA'S mode & fotografi    •  

Riktigt snygga grejer :D

Emma Berglund    •  

Svar; Det är dom verkligen :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

fint

ADARAS Blogazine    •  

Så snyggt! :D

lovisa    •  

sv: Nä jag dricker det ibland faktiskt, om jag ska träna och käner mig halvseg :P Vilka fina grejer du köpt :)

Anita    •  

Men gud så snygga saker du fick med dig hem!! :D

HJJONSSON    •  

Fina inköp! Gillar ringen! :D

linah    •  

men, så snyggt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!