Sweet vasa

Sitter just nu vid Sweet Vasa med Ebba och har ätit en mars cheesecake och talat om lite allt möjligt! 
Idag har jag inte gjort så mycket, bara sett i lite möbel och inrednings affärer med William och varit på café med Ebba. 
Ikväll kommer jag nog inte göra så mycket speciellt eftersom jag har gjort ganska mycket så är lite trött nu. 
Vad ska ni göra ikväll? :)




Clara Ljunggren    •  

Åh vad gott det ser ut!!

Emma Broberg    •  

så himla gott det ser ut :D

☆Z I N J A☆    •  

mumsigt!

Double Up - Malin & Lina    •  

SV: kul att du tyckte det ! :D tog sin lilla tid att få ihop faktiskt

Anonym    •  

Mumsig den såg ut!

Sara    •  

Åh vad gott! Var ligger egentligen sweet vasa? Har hört att det ska vara riktigt gott och bra där, men har aldrig riktigt fått reda på exakt var det ligger. Skulle gärna nämligen gå dit nån gång då jag är i stan :)

Svar: Det ligger på hovrättsesplanaden 11! De bygger om huset där det ligger på utsidan så det kan vara lite svårt att hitta men den ligger mellan resturangen Il banco och bilskolan roine-wikman där i mitten ungefär :) det är sjuuukt gott och värt pengarna!
Henrietta Nylund

Josephine    •  

Gott! :D

Sv; Tack sötis! :D

Katta    •  

Mums :) fin blogg!

♫♪ sandra    •  

gott!

Rebecka    •  

Mums vad gott det ser ut!

Svar:
Eller hur, visst är den helt lovely :)

Ha en fin onsdag ♡

Kram

Anonym    •  

Mums!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!