Superbra frukost

Idag steg jag och William upp klockan två på dagen(!) och låg och degade en stund i sängen en stund tills vi kom på att deras kylskåp ekar tomt eftersom all deras mat var på villan. Så då beslutade vi oss för att försöka hitta något ställe som var öppet så vi skulle få mat och då slutade det med att vi for till Mcdonalds. 
Jag tvingade i mig en big mac trots mina svårigheter att tugga men fick faktiskt i mig allt trots att det tog en evighet! Så man märker att jag har verkligen förbättrats och kan nästan äta normalt igen!
 
Ikväll är vi ganska slöa osv. så vi kommer högst antagligen bara ligga hemma med en film eller fara ut ifall vi har orken!
 


Anonym    •  

Gott med donken!

♫♪ sandra    •  

gott!

Emma Berglund    •  

Svar; Åh vad tråkigt, hoppas du hade en grym midsommar trots vädret :)

Amanda [SPONTAN]    •  

Haha, lät ju som en fantastisk frukost!

Anita    •  

Smarrigt :D

Annabel Lee    •  

Haha, bästa grejen med sommarlov, att kunna göra vad som helst när som helst. Som frukost på donken!

Pauline    •  

hehe nice

Annster    •  

Så gott :)

Julia    •  

Donken är aldrig fel!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!