Steve madden

 
Steve madden

 
Sedan jag började göra olika kollage på polyvore har jag mest använt mig av Steve Madden's skor eftersom de är ju såååå grymt snygga?!?! Har förälskat mig i alla skor, finns inte en enda ful sko av det märket! 
Har dock inte ens börjat våga drömma om att skaffa sådana själv eftersom att jag tycker 100€ / 1000kr för ett par ballerinas man bara använder på sommaren är lite väl mycket... Om jag hittar dom på rea någon gång ska jag definitivt slå till!


Catrine    •  

så många fina skor!:D

Matilda Wikblom    •  

älskar steve madden skor, alltid så snygga!

Emma Broberg    •  

gud så mkt snyggt :D

Prietha    •  

åhh så snygga!!

VERONICA - modeblogg    •  

Åh gud så fina plagg! Sååå himla läckert tjejen :) Supersnyggt! Hoppas du har och får en underbar lördag, kramar på dig!

Anonym    •  

Vad snygga dom var!

Anonym    •  

Grymt snygga skor!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!