Sista måltiden...

William har precis bjudit mig på en sista måltiden date inför min operation imorgon. Var sjukt gott och trevligt men nu kan jag inte sluta tänka på hur j*vla livrädd jag är inför operationen. Om jag ens tänker på det börjar jag nästan gråta.
Att ens måsta tänka på att jag måste göra ett sånt stort ingrepp som har med min största fobi att göra med, tandläkare. 
Är verkligen såå rädd och ledsen just nu. :(



Anonym    •  

Det kommer nog att gå riktigt bra ska du se!

vanja    •  

sv: tack :D

Ebba ♥    •  

Åh vad gott det ser ut!

milina.blogg.se    •  

Mums vad gott! och lycka till!

Svar: Ja eller hur! Tack så mycket!:)
Henrietta Nylund

Elin    •  

gott ! operation kommer gå bra <3
sv: hihi ja!! tack så mycket :D

Svar: Ja, det får jag verkligen hoppas...är så sjukt spänd inför den :/
Henrietta Nylund

Elin    •  

sv: eller hur :D förstår det:/

Alice    •  

sv: att den är!
noom vad gott det ser ut! lycka till imorgon och det kommer gå jätte bra!

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

gott! hoppas operationen går bra <3

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Henrietta Nylund

Sara    •  

Ser gott ut och hoppas operationen går bra, ska hålla tummarna för dejj :)

Svar: Tack så väldigt mycket! :)
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

gott :)

Alice    •  

åh vad gott! Det kommer gå bra! kram

Svar: Ja eller hur :) Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Ser riktigt gott ut!
Det kommer gå bra!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

- haha härligt att höra du, tack! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

Mums

kaffehörnan    •  

ser gott ut, håller tummarna










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!