Sån hemsk värld vi lever i

 Jag hittar inga ord när jag såg denna videon. Sån himla hemsk värld vi lever i verkligen
 Tänk om det verkligen skulle ha varit på riktigt och inget "skådespeleri"? stackars människan hade DÖTT på gatan framför 60 stirrande personer som vägrade föra honom till ett sjukhus 1 km ifrån var de stod? Usch, spottar verkligen på mänskligheten.


MATILDA    •  

önskar dig en glad midsommar! :D kram

Svar: Detsamma! :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

usch vad hemskt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!