På väg mot sjukhuset

Ska nu börja dra mig mot sjukhuset eftersom vi aldrig fick någon exakt tid på operationen. Så nu ska vi börja åka iväg mot sjukhuset och se när operationen ska hända.
Är sjukt spänd och känner mig riktigt illamående och hoppas på att operationen bara ska bli inställd...
 
Kommer uppdatera senare när jag känner mig stabil igen.
 


V I L M A L A ♔    •  

Åhh lycka till :( kram

Sofia    •  

Hoppas det går bra!

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Catrine    •  

lycka till, håller tummarna o tänker på dig gumman<3

Svar: Åh tack så himla mycket! <3
Henrietta Nylund

lovisa    •  

sv: ja :/ ajdå, lycka till!!

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Åsa    •  

Hoppas allt går bra för dig!

Sv: tack!
Kram

Svar: Tack så jättemycket!:)
Henrietta Nylund

Jennisbeauty    •  

Lycka till! Du klarar det! Kram <3

Svar: Tack så mycket! <3
Henrietta Nylund

jennifer    •  

men åh hur gick det?
sv: ja verkligen!

Svar: Det gick riktigt bra! Du kan även läsa om det i mitt senaste inlägg :)
Henrietta Nylund

Erika    •  

Hoppas det har gått bra!

Svar: Tack så jättemycket!
Henrietta Nylund

Josephine    •  

Lycka till fina du!

Svar: Tack så mycket finaste!
Henrietta Nylund

Josephine    •  

Lycka till fina du!

Anonym    •  

hoppas det gick bra










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!