Ont och trött


Idag när jag vaknade hade jag sjukt ont i halsen där jag har haft någon slang under operationen och väldigt ont i munnen. 
Nu har jag tagit en massa värkmediciner och försökt äta lite och det känns redan bättre!
Känner mig förövrigt väldigt trött och utmattad så kommer säkert sova en del.



Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf    •  

Söt du är!

Svar: Tacktack! :)
Henrietta Nylund

Amanda [SPONTAN]    •  

Krya på dig! :)

Svar: Tack så mycket!
Henrietta Nylund

Emma Broberg    •  

hoppas du snart känner dig bättre!! ha en bra dag, kraaam. <3

Svar: Tack så mycket fina du! Ha en bra dag du med! <3
Henrietta Nylund

MADDISENJ.SE    •  

Tack så mycket! usch din stackare, krya på dig!

Svar: Tack så jättemycket!
Henrietta Nylund

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

söt bild

Anonym    •  

Usch vad hemskt! Hoppas du mår bättre snarast!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!