Odd molly

 
Odd Molly

Det finns såå mycket fina saker från märket Odd Molly, både kläder och inredning men jag tycker att det är lite väl dyrt för en sådan person som mig som först nu (faktiskt idag) fått sin första inkomst och aldrig heller haft månadspeng eller sånt någonsin.. Men nån dag ska jag verkligen kunna köpa lite vad som helst jag känner för och då kommer jag säkert köpa något av detta :)


FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

fina grejer

milina.blogg.se    •  

snyggt!

Catrine    •  

så fint med rosa :D

Anita    •  

Åå, söta saker :D

Clara    •  

Håller med de har så mycket fint!
Vet att de har rea nu på deras egen hemsida! Alltid lite billigare!

Anonym    •  

Älskar odd molly!

Anonym    •  

så fina! älskar deras koftor










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!