Mys och jobb

Igår gjorde jag verkligen ingenting, låg inne hela dagen och klockan 12 på natten gick jag ut på en 5 km PW med hunden, skönt!
 
Har bara gått runt i mjukisbyxor hela morgonen för det är ju det skönaste som finns! 
Idag har jag jobb klockan fyra till åtta så blir nog inte mycket speciellt gjort idag heller då! 
 
Har nog inte så mycket intressant att berätta idag dock, blir jobb som sagt för min del och sen åker jag hem och chillar resten av kvällen eller far ut med någon om jag orkar. William frågade även ifall jag ville komma med till hans villa ikväll då hans bror kommer hem från Grekland men får se hur det blir!
Vad ska ni göra idag?


Double Up - Malin & Lina    •  

SV: Taaaack!! :D

Amanda [SPONTAN]    •  

Ibland är det riktigt skönt med sådana dagar!

bella    •  

skönt, mysig outfit! :)
vart jobbar du ? :)
kram

Svar: Jobbar på Mcdonalds i vasa, finland :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Mysig outfit!

Anonym    •  

Så skönt att gå i mjukis!

Emma Berglund    •  

Svar; Inte? Tycker den är himla god :)

Anonym    •  

Vad mysigt!

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

mysigt










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!