Mycket firande denna söndag!

Fick verkligen inga bra bilder på mig när William fotade mig... Bara fjantade runt så alla bilder ser helt hemska ut men denna bild fick duga fastän den inte var världens bästa!
Detaljerna jag hade på mig! Mitt nya armband från Guess som jag äälskar och även min nya ring från Glitter :) + midiringen jag köpte från Ginatricot för några veckor sedan! ignorera mina hemska naglar...
Var på Sinas ''konfirmationsfest'' (hon är ortodox så vet inte vad det egenligen heter, haha) så därför hade jag på mig klänning idag :) Tvingade i mig goda bakelser och tårtor hos henne som var sjukt goda!
Om ungefär 1 timme kommer mammas flickkompisar hit och firar henne som fyller år imorgon, så det blir lite dubbelfest för mig nu haha :D vi ska även fira henne med lite släktingar och sådant på hennes riktiga födelsedag imorgon! Hoppas alla får en fin söndag!


VERONICA - modeblogg    •  

Som vanligt helt sinnessjukt vacker! :) Ha en underbart fin söndags kväll, kramar på dig tjejen!

Svar: ååh tack så himla mycket! Ha en riktigt underbar kväll du med!
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Gud vad fin du är! Älskar armbandet :D

Svar: Ååh tack sötaste du! Älskar det med! :D
Henrietta Nylund

HJJONSSON    •  

Fin klänning hehe, ha en bra söndag du också! :D

Amanda [SPONTAN]    •  

Så fina :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

Jättefina bilder och jättefint armband :D

Johanna Svensson ♡    •  

trevligt ju :D

Anonym    •  

Fina ni två är tillsammans! Gillar din klänning!

frida christina    •  

Fina bilder!

svar: Jag opererade mig i torsdags. Vad har du gjort för operation då? :)

Photo by E M E R E L L A    •  

Jasså? Varför är baby lips dåliga för läpparna? :O :)

Svar: Kommer inte riktigt ihåg, men det var något med ämnena dom innehåller! Läste det någonstans så vet inte om det stämmer men många har upplevt att de blir dåliga efter ett tag! :)
Henrietta Nylund

Isabell    •  

Vad fina bilder!

Matilda Sundin    •  

Fina bilder :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Du är såå fin!

Svar: Ååh tack så mycket fina du!
Henrietta Nylund

jonna    •  

aa, men det är bättre nu :)

fina smycken! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!