Mina favoritdofter

Moonlight Dream från Victoria's Secret. honeysuckle & aquatic orchid Doftar riktigt gott och flickigt! En lite speciellare doft än mina andra parfymer, men älskar denna sjukt mycket! Den är på min andra plats :)
Pink Bouquet från Moschino Luktar lite som Forever Pink parfymen men den doftar lite ''tvåligare'' eller hur man ska säga! Brukar inte använda denna så ofta för jag vill aldrig att den ska ta slut, haha!
Forever Pink från Victoria's Secret. Pink tuberose & päron Doftar riktigt rosa och flickigt, älskar verkligen denna parfym! Min favorit! :)
Cherry in the air från Escada. Doftar som det låter, som körsbär! Riktigt söt och god doft, stor favorit! :)
 


Malin    •  

Älskar Victoria secrets parfymer!

Matilda    •  

Massa goda dofter!

sofia    •  

ååh escada!

Ida - foto & häst    •  

åh parfymer är verkligen bäst! :'D är själv en samlare hhaha ;)
sv; tacktacktack ❤❤

Linda    •  

goda parfymer

Boel    •  

Härligt med nya tips på parfymer :D

Sv: Tackar :)

Pauline    •  

så underbara!

Nathalie Tegelstam    •  

Vilka jättebra tips på parfymer, tacktack :) kram

Ida Lindborg ♡    •  

åh fantastiska!

Sv: Tack så mycket! :D

Miranda    •  

älskar escadas parfymer! :)
svar: Ahaa okej, nice! Jo jag går på YA i gamla vasa. Jag började ett år senare så jag går ut först nästa år :)

V I L M A L A ♔    •  

åh alla dem är så goda spec vs :D kram på dig ❤

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

kul med parfym tips

Frida Christina    •  

ååh alla luktar grymt gott, framför allt Escada :)

systrarnabenholm.blogg.se    •  

Älskar Moschino parfymen!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥    •  

Åh älskar dessa parfymer. :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!