Min nya header

Min nya header gjord av den här duktiga tjejen! 
Blev riktigt nöjd med den! :)
 
Om inte ni kan se den tryck på F5 eller refresha sidan!


Emma Berglund    •  

Svar; Å tack så mycket :)

Anita    •  

Snyggt!!

VERONICA - modeblogg    •  

Åh så fin den blev, du ska varar helnöjd!! :) Ha en underbar dag, hoppas den blir grym! Kramar

Isadora    •  

Snyggt! :)

Elin    •  

jättefin!
sv: ja visst är det :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Fin! Gillar enkla headers! :)

milina.blogg.se    •  

Kul att du blev nöjd!
Dock måste du sett fel bredd eftersom den inte går kant i kant :o vill du att jag ska fixa det?

Svar: Jo bredden var något på 700 px och längden blev nått på 500px! Om du vill kan du gärna fixa den lite bredare men den behöver inte vara så mycket längre :)
Henrietta Nylund

Louise    •  

Härlig med ny header :)

HJJONSSON    •  

Fint! :D

Ida - foto & häst    •  

så fin! jättefint hår du har :D
sv; tusen tack!! ja verkligen :D

Life of Johanna    •  

Jätte fin

milina.blogg.se    •  

Laddade du upp bilden i 1000px då innan du la in den?

Svar: Jo, testade göra det nu men det hjälpte inte :/
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

Hmm vad konstigt.. Kan du ta bild eller kopiera headerkoden och maila den till mig? :)

Svar: Visst, gör det nu! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!