Mera om Caseapp

Jag visade ju upp det här skalet jag hade fått hem från Caseapp för några dagar sedan och jag är sjukt nöjd!
Jag brukar oftast byta skal ganska ofta men har inte velat ta av det här skalet sedan jag fick det eftersom att det är så fint och skönt i handen! 
Jag rekommenderar verkligen Caseapps skal! Du kan designa dina egna skal eller göra ett kollage till ett skal och göra det precis som DU vill och personligt! De har både iphoneskal och samsungskal som du kan designa själv och välja glansig eller matt yta, vilket jag tycker att är sjukt bra!
 
Gå in och beställ ditt personliga skal redan idag! :)


Rebecka    •  

Så fint!

Svar:
Åh tack fina du :)

Ha en fin dag ♡

Kram

Josephine    •  

Så fint!

VERONICA - modeblogg    •  

Oh herre vad snyggt skal, sååå så snyggt :) Ha en underbar tisdag fina du, kramkram!

linn    •  

älskar skalet :D!

Anonym    •  

Sjukt fint det var!

lovisa    •  

sv: Men tack vad söt du är :) Vilket fint skal!

Åsa    •  

Så fint!

Sv: Ja verkligen!
Kram

Jennisbeauty    •  

Har också ett skal från caseapp! Älskar det :)

Sara    •  

Låter riktigt bra :))

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Caseapp är bra! Hade skal där ifrån när jag hade min iphone! :)

Svar: Eller hur! Älskar't! :D

Erika    •  

Vilken bra hemsida och snyggt mobilskal :)

Pauline    •  

snyggt :)

Aina Strand    •  

Snyggt skal :)

☆Z I N J A☆    •  

vad snyggt:D

Mirjam Wallmark    •  

Åh så fint skal! :)

Prietha    •  

har länge velat göra det men kommer inte på vad jag ska ha för motiv :/

anna    •  

vilket fint skal!!

Kaffehörnan    •  

Riktigt snyggt










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!