Mat i stora lass

Idag blev det ännu mera godsaker än igår! 
Mammas släktingar kom på kaffe hit och så hade jag stått i köket och fixat lite att äta! 
Hann inte dock laga så mycket själv så kladdkakan och prinsesstårtan är köpta från butiken men blåbärspajen, sikröran på malaxlimpan, salladen och skinkrullarna(som inte är med på bilden) lagade jag själv på drygt en timme! 
Nu ligger jag i sängen och degar efter allt för mycket godsaker de senaste två dagarna och såklart så kunde inte jag motstå sikröran fastän jag är allergisk! :)
Ikväll har jag inga planer, så får se vad som händer senare mot kvällen!


FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

massa gott

stina liffner    •  

Mums!

ps har en tävling på min blogg där man kan vinna en länkning, mer info om den här; http://stinasmusikhemsida.blogg.se/2014/june/tavling-cover-vs-cover.html#comment

Anonym    •  

Gott allt såg ut!

Josephine    •  

Sv; Haha, ja det är typ alltid något annat som man måste göra ;)

frida christina    •  

Åh så gott!

Julia    •  

Den första pajen ser supergod ut. Är det en matpaj?

Svar: Det är en salt paj med skinka, champinjoner, soltorkade tomater, creme fraich med smak av pesto och lite kryddor och sånt :)
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

åh massa gott!

Matilda Sundin    •  

Åh så gott :D

svar: Tack tack :)

Boel    •  

Åh så gott allt såg ut :D

Sv: Tack så jätte mycket ;D

Ida - foto & häst    •  

åhh så himla gott!!
sv; tusen tack, älskar den hihi :'D ja, förstår det, han är helt fantastisk!! :')

Erika    •  

Oj vad mycket gott :)

Emma Berglund    •  

Svar; Okeej, tack för tipsen :) Kram!

jennifer    •  

gott!
sv: haha jaa så sann är den! :D

William Bergenarp    •  

Ja det såg ju snuskigt gott ut! =)

lovisa    •  

ÅÅH pajen såg ju riktigt god ut!!

anna    •  

åh, så mycket gott :)

Emma Broberg    •  

mums vad gott alltså :D

Liborius    •  

Men åh vad gott:D

Sara    •  

Såg riktigt gott ut alltihop! :)

svar; Haha, jaa. :) Bor ungefär 40-50 km därifrån (kan hända att jag sagt det förr också, men men) :))

Lydia Elstig    •  

Så gott!

Amanda [SPONTAN]    •  

Men alltså mums!

Double Up - Malin & Lina    •  

Fin blogg du har! och vad gott allt såg ut

Anonym    •  

Mumsigt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!