Inte direkt bästa dagen

Gammal bild
For genast när vi vaknade iväg för att hämta ett paket det har varit lite strul med som har skickats fram och tillbaka till avsändaren då det har varit lite problem. När jag väl skulle hämta det äntligen så var det inte där heller nu så får komma tillbaka om några dagar dit då!
 
Nu håller vi på att laga tortillas men vi glömde att kolla ifall vi hade tortillabröd före vi lagade det, och såklart nu när allt annat är klart så saknades ju bröden! Så nu är mamma på väg mot butiken för att hämta bröd så vi äntligen får äta. 
 
Började dessutom ösregna när vi kom hem så blev inget målande idag eller åka till villan för att se hur det är där...
 
Så hittils har dagen inte riktigt varit på min sida, men hoppas det vänder och blir bättre!
 


Isabell    •  

Åh gud vad fin du är!

Ida Lindborg ♡    •  

Sv: hihi ja, fick de på avslutningsmiddagen :D

Anonym    •  

Segt!

fashion    •  

Du är skit söööt :D

Svar: Ååh tack så mycket! :D
Henrietta Nylund

LIENE    •  

Ganska typiskt att man just inte har brödet.

J E N N I F E R    •  

åh vad fin du är!

yasmne mamma till dennis    •  

hoppas dagen blir bättre.
kram

Sara Ekman    •  

Segt :/

Isabelle    •  

Sv: Ja det är riktigt bra!

V I L M A L A ♔    •  

Åh haha den känslan när namn bakar/lagar mat och något saknas man bara ARGHHH! Superfin ärdu som vanligt c: keam

Lydia Elstig    •  

Grymt fin!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!