Ingen lugn fredag

Skalet jag fick hem från en av paketen jag har fått på sistone! Mitt skal från Caseapp! Är sjukt nöjd med det och rekommenderar verkligen det företaget!:)
Idag har jag haft en lite stressig dag och 6 timmar med jobb. Nu är jag äntligen hemma och har sjukt ont i fötterna och är supertrött. Blev även bedd om att jobba 4 timmar imorgon vilken tid som helst men får se om jag orkar göra det!

Nu resten av kvällen tänker jag verkligen ta det lungt och säkert ta ett skönt fotbad för mina sjuka fötter!
 Ha en kul fredagskväll!



Anonym    •  

Så himla fint skalet var!

linda    •  

fint skal:D

Ebba ♥    •  

Åh vilket snyggt skal!!

Amanda [SPONTAN]    •  

Fint skal :)

Sara Ekman    •  

fint skal :)

Ebba ♥    •  

Sv: Jag med haha, kom ihåg att jag verkligen älskade de! Kramkram ♥

Sara    •  

Åh så fint skal :)

jennifer    •  

vilket fint skal!
sv: ja verkligen super kul! :D

milina.blogg.se    •  

fint skal! :)

Josephine    •  

Så fint skal!

Sara Ekman    •  

Ha en fin lördag :)

Oliwia    •  

Snyggt skal!

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Fint :) Ha en bra dag :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!