Hur min eftermiddag och kväll har sett ut

Idag har jag varit och funderat på ny bil med mamma och vi hittade två som vi tyckte om!
Har också varit med William och hämtat take-away och det var sååå gott!
Nu har vi på kvällen bara städat hemma hos mig och nu tar vi en liten paus och ser på The Social Network.
Sedan kommer vi säkert städa lite mera och se något avsnitt av någon serie.
 


jonna    •  

aa, det va väldigt gott :)
men din mat ser också väldigt gott ut! hehe

Annika    •  

SV. tack :)

vanja    •  

sv: tack :D

J o j z y ♛    •  

GOTT :D


SV: Ja! Faktiskt jättegott :D

Ebba ♥    •  

Åh vad roligt och gott med take-away :)

Sara Ekman    •  

gott :)

jennifer    •  

gott! allt bra? :)

♫♪ sandra    •  

åh gott!

KassandraPalma    •  

åh vårrullar!! så himla gott, älskar sånt

milina.blogg.se    •  

men åh vad gott :D

MADDISENJ.SE    •  

gott det där såg ut!

V I L M A L A ♔    •  

ÅHh så härligt, speciellt maten HAHAH xD kram ♥

Anonym    •  

älskar bmw!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!